kefem

Grup de singles de Catalunya sense ànim de lucre. Un lloc per fer nous amics.

Algú coneix camins de ronda per fer ara a l´estiu?
Us agraïria informació, ja ho muntaria jo al kefem si no voleu/podeu fer vosaltres, però m´interessa saber on s´agafen, on arriben, kilòmetres aprox. i si estan transitables per fer amb un grup , tipus... kefem!!
Merci per la vostra col.laboració!!
Ester

Compartir

Las respuestas están cerradas para esta discusión.

Respuestas a esta discusión

Hola guapa.

Fa un parell d'anys vaig fer un, amb el Club Muntanyenc de Sant Cugat. Va estar força bé, però em vaig adonar que els camins de ronda estan mal indicats, a vegades tallats per urbanitzacions, i vaig pensar que per fer un s'ha d'anar amb algú que els conegui precisament per sortejar aquests "inconvenients".

Jo m'apuntaria fitxe si es monta algún.

Petons
estic amb la Ana jo m'apuntaria
Ester,
Potser et pot ajudar la web de la feec amb les diferents indicacions del GR92 del Mediterrani.
http://www.feec.org/examples/servlet/Sender?idsender=179
A veure si te n'ensurts i ho fem aquest cap de setmana, sinó sempre tenim l'opció de repetir el tram que vam fer l'any passat.
Petons.
propongo el tram roses cadaques..que kefemeros!!! os animais a la aventura?
Gràcies. Miraré a veure....
Puede ser en agosto??????
Ester, jo tinc informació, encara que no cames per fer camins. Tinc el llibre del GR 92 (una bona part dels camins de ronda en formen part d'aquest GR) i també tinc un llibre que es diu "La Costa Brava a peu; 20 itineraris". Si vols, quedem un dia i te'ls deixo i pots mirar camins. Ja em diràs
Gràcies Maite!! de moment ja he sortit del tràngol amb aquest que fem diumenge que m´han explicat.
Ara bé, el dia que coincidim si un cas sí que me´ls pots portar, a veure com ho vec...
Moltes gràcies!!!!
mira esta página, hay una salida preparada para el 18 de Julio yo voy excursionistes.cat

RSS

Acerca de

Mercè Mercè creó esta red social en Ning.

¡Crea tu propia red social!

© 2009   Creado por Mercè en Ning.   Crear tu propia red social

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Privacidad  |  Términos de servicio